Seicento Sporting Abarth

Trendy mody - Modne torebki damskie, włoskie, francuskie ...

Temat: Cennik Fiata Seicento

Fiat Seicento 900 SX - 24200zł
Fiat Seicento 1100 Sporting - 28000zł

ABS - 2800
Airbag dla kierowcy - 1200
Airbag x2 - 2400
Lakier metalizowany - 510
Szyby tylne uchylne - 140
Radio ze ściąganym panelem - 1100
Przystosowanie do montażu radia - 240
Tylne siedzenia dzielone - 240 (w SX seryjne)
Klimatyzacja - 3400 (tylko Sporting)
Pokrycia siedzeń ze skóry - 3000 (tylko Sporting)
Zestaw Abarth - 2300 (tylko Sporting)
Dach otwierany ręcznie - 800
Dach otwierany elektrycznie - 1800
Alufelgi - 1240 (w Sportingu seryjnie)
Centralny zamek + autoalarm - 1620 (tylko SX)
Autoalarm - 1200 (tylko Sprting)

SX - szyby atermiczne, elektryczne szyby, zamknięty obieg powietrza,
wycieraczka tylnej szyby, immobiliser, trzeci stop, system zabezpieczenia
przeciwpożarowego, wzmocnienia szyb przednich, zderzaki i lusterka w kolorze
nadwozia
Sporting - SX plus dodatkowo obrotomierz, sportowe siedzenia, białe tarcze
wskaźników, alufelgi, sportowe zderzaki, kierownica skórzana


Źródło: topranking.pl/1607/cennik,fiata,seicento.php


Temat: SPOJLERY DO SC - poszukuje


-----Oryginalna wiadomooeć-----
Od:        perfex [SMTP:per@friko3.onet.pl]
Wysłano:  19 maja 1999 12:34
Do:        pl-misc-samoch@newsgate.gliwice.pl
Temat:     SPOJLERY DO SC - poszukuje


        Jak w temacie - seicento sporting - kupie spojlery (ale nie
carzone, ms
        design,abarth itd. - bo sa one cholernie drogie!)
        Wiecie cos ??

        Jesli w Poznaniu to znam sklep ze spojlerami.


Źródło: topranking.pl/1607/spojlery,do,sc,poszukuje.php


Temat: jaki nowy samochod za okolo 35 000zl??

wyjedziesz z salonu i jestes od razu 30% w plecy ....
a za 35 kilo mozesz juz znacznie fajniejsze 2-3 letnie autko trafic, ze 2
klasy wyzej niz SC...


Kurcze, czy ludzie na tej grupie nie potrafia zrozumiec, ze ktos nie chce
jezdzic 3 letnim, 5, 10 letnim autem, tylko chce miec nowe? Autor wyraznie
napisal w poscie, ze tylko nowe go interesujace - wiec po co psizesz? skoro
nic nowego nie wniosles ?

Do autora, o ile sie jeszcze nie zaznajomiles, polecam Ci lektury ponizszych
linkow:

http://www.autoefl.pl/
http://www.nowe.mojeauto.pl/

Zapewniam cie, ze wybor jest wiekszy niz seicento, panda i fabia :)
BTW seicento za 35tys ? :) kiedys kiedys staly tak sportingi z pakietem
abarth... ahh, to byly czasy :)

Pozdrawiam
Kris
Seicento sporting PMS


Źródło: topranking.pl/1608/jaki,nowy,samochod,za,okolo,35,000zl.php


Temat: Sporting - kilka pytań


3)Co wchodzi w skład pakietu Abarth w Polsce? Z tego co słyszałem to Abarth
na zachodzie jest znacznie bogatszy


Raz jeszcze, sprawdzilem:
- inne zderzaki
- progi
- felgi z logo
- zaglowki z logo
- skora na kierownicy i lewarku
- opisany na czerwono predkosciomierz
- nie wiem czy nie jest cos zmienione w zawieszeniu (???)

A na zachodzie jest tak samo wyposazony, jedynie to ze oni wiecej kasy sa w
stanie wydac na airbagi, klimy itp, u nas tez mozesz kupic to wszystko.

Jesli masz kase to poczekaj do drugiej polowy sierpnia...
W ofercie Seicento Sporting ma znalezc sie silnik 1.1l  16V!!!
________________________
Michal Ociepa


Źródło: topranking.pl/1609/sporting,kilka,pytan.php


Temat: SC sporting - SC Abarth : jaka roznica?
Czym rozni sie Seicento Sporting od SC Sporting w wersji Abarth? To co widac
to inne siedzenia, troche stylizacji. Ale to jest malo wazne. Zastanawiam
sie czy zmienili cos w zawieszeniu, albo w silniku.

_____________________________________________
      Michal Ociepa
o@zeus.polsl.gliwice.pl
   o@friko7.onet.pl
phone: +48 / 32 / 2262920

Z niczym tak dobrze sobie nie radze
  jak z wlasnym sumieniem...


Źródło: topranking.pl/1616/sc,sporting,sc,abarth,jaka,roznica.php


Temat: SC sporting - SC Abarth : jaka roznica?
Dnia Tue, 2 Mar 1999 16:40:24 +0100, "Michał Ociepa"
<o@friko7.onet.plnapisał(a):


Czym rozni sie Seicento Sporting od SC Sporting w wersji Abarth? To co widac
to inne siedzenia, troche stylizacji. Ale to jest malo wazne. Zastanawiam
sie czy zmienili cos w zawieszeniu, albo w silniku.


Napisz do kolegi Krzysztofa ( s@bendiks.com.pl ). On posiada SC
Sporting Abarth.


Źródło: topranking.pl/1616/sc,sporting,sc,abarth,jaka,roznica.php


Temat: SC-cuda w ukł.kierowniczym po instal.alarmu


--- Seicento Sporting Abarth + lpg ---
175/50/14 " rulezz... (tył 185 ;-)


Coś mi się wydaje, że w Abarth'ach było w standardzie elektryczne
wspomaganie kierownicy. Może miałeś je odłączone od zasilania (co by
tłumaczyło BARDZO ciężko chodzącą kierownicę - bo odłączone stawia dodatkowy
opór), a ten elektryk przez przypadek je podłączył. :-)))

Pozdrawiam


Źródło: topranking.pl/1621/sc,cuda,w,ukl,kierowniczym,po,instal,alarmu.php


Temat: SC-cuda w ukł.kierowniczym po instal.alarmu


| --- Seicento Sporting Abarth + lpg ---
| 175/50/14 " rulezz... (tył 185 ;-)

Coś mi się wydaje, że w Abarth'ach było w standardzie elektryczne
wspomaganie kierownicy. Może miałeś je odłączone od zasilania (co by
tłumaczyło BARDZO ciężko chodzącą kierownicę - bo odłączone stawia
dodatkowy
opór), a ten elektryk przez przypadek je podłączył. :-)))


Też przez chwilę o tym pomyślałem, ale kierownica chodzi równie lekko przy
wyłączonym silniku, czyli to nie może być wspomaganie....swoją drogą to rok
98, na fakturze zakupu od 1 wlascicieli jako wypos.dodatkowe są tylko tylnie
szyby uchylne i pakiet abarth....Popytam po serwisach bo to nie żarty...


Źródło: topranking.pl/1621/sc,cuda,w,ukl,kierowniczym,po,instal,alarmu.php


Temat: Sporting-skrzynia biegow
Witam! Czy na obudowie skrzyni biegow Cinqecento/Seicento jest wybite
jakies ozanczenie po ktorym mozna sie zorientowac czy skrzynia
pochodzi od wersji Sporting (CC lub SC)/Abarth (SC)/ zwykle 1100 np.
SC Van ? Jak rozpoznac ktora jest ktora?
Kazda ze skrzyn ma inne przelozenia, z czego ta od Vana (zwykle SC)
jest "najdluzsza", co odbija sie na przyspieszeniach.

Źródło: topranking.pl/1621/sporting,skrzynia,biegow.php


Temat: Odp: Seicento za 58 600 PLN - prosba o rade.
Znajomy ogladal w salonie FIATa rozne modele Seicenta i dealer
powiedzial mu ze najbardziej bogata wersja wyposazenia kosztuje
najdrozej (58 600) ale zapewnia poziom bezpieczenstwa porownywalny z
Megane czy Focusem (te modele tez sa w tej cenie). To samo dotyczy sie
rowniez komfortu jazdy. Kolega sie napalil na ten samochod tym bardziej
ze akurat jest do nabycia, ja sie jednak zastanawiam czy mu tego nie
odradzic. Za te pieniadze mozna miec w koncu bardzo dobrze wyposazona
Megane Focusa albo podstawowa Lagune czy Vectre? A co wy na to? Moze
jednak brac FIATa? Tym bardziej ze za ta cene oferuje on (wersja
sporting - suite jest nieco tanszy) - podaje za dealerem - system
przeciwpozarowy, FPS kierownica typu EAS (cokolwiek mialoby to znaczyc),
przednie pasy bezpieczeństwa z napinaczami, wycieraczka szyby tylnej ze
spryskiwaczem, ABS, klimatyzacja, elektryczny podnośnik szyb przednich,
szyby atermiczne, przystosowanie do montażu radia, felgi aluminiowe,
wspomaganie elektryczne kierownicy, klucz elektroniczny Fiat CODE ,
opony poszerzone/ extraserie, szyby boczne odchylane, siedzenie tylne
dzielone, lakier metalizowany, tapicerka ze skóry, autoalarm, specjalna
skrzynia biegów (montowana razem z zestawem Linia Abarth), elektryczna
blokada drzwi, bezwładnościowe tylne pasy bezpieczeństwa, autoradio,
dach otwierany elektrycznie "dlugi",  koła ze stopu, poduszka powietrzna
kierowcy, poduszka powietrzna pasażera, autonomy, zestaw ''Linia
Abarth'' , przystosowanie do telefonu.
Co radzicie?

Źródło: topranking.pl/1622/odp,seicento,za,58,600,pln,prosba,o,rade.php


Temat: Putno II Abarth & Seicento
Hej!

    Właśnie w moje ręce dostały się katalogi Fiata, dotyczące Seicento i
jeden d/t Punto II (po angielsku). Te pierwsze przekonały mnie nieco do
Seicento, ponieważ zawsze byłem bardziej za Matizem. Nadal jestem, ale tylko
w porównaniu do SC 900, bo z 1.1 nie ma szans. Za to z katalogu o Punto II
dowiedziałem się ciekawej rzeczy - w innych krajach (akurat ten katalog jest
z Włoch) można dostać do tego auta pakiet Abarth (analogiczny jak w SC
Sporting). O ile wiem, to w Polsce nie jest to możliwe. Z zewnątrz Punto II
Abarth ma fajne, w całości lakierowane zderzaki z dużymi wlotami powietrza
zarówno z przodu, jak i z tyłu. Są też nowe alufelgi i nakładki na progi
oraz tylna lotka. Wewnątrz autko wyposażono w świetnie wyglądające (mam
nadzieję, że także świetnie się w nich jeździ) fotele z logo oraz trochę
aluminium wokół manetki skrzyni biegów i dźwigni hamulca ręcznego. Do
samochodu można sobie skompletować garderobę firmowaną przez Abarth. Poza
tym są fotki innych niż w Polsce felg dostępnych w "zwykłych" Punciakach.

Pozdrawiam
Marcin
www.mazdacars.prv.pl


Źródło: topranking.pl/1623/putno,ii,abarth,seicento.php


Temat: Seicento Sporting Abarth
rok produkcji 1998 czerwiec
przebieg 32000 km
pojemność 1100 cm3
Kolor czerwony, alufelgi 14' (nie jak w zwykłych sportingach13') spojlery,
kierownica skóra, obrotomierz
szyby elektryczne, centralny zamek
radio SONY, 4 głośniki

Wiadomość
Tomasz Idczak
all@uznam.top.pl
tel. 0601 997 664


Źródło: topranking.pl/1737/seicento,sporting,abarth.php


Temat: 99 % aut po tuningu w polsce to...
Generalnie zgadzam sie z opinią ze polski tuning to dno. Na przykładzie Kadetta
którego sam jestem posiadaczem moge napisać , że mnie jest wstyd jak widze
cwaniaczka z silnikiem 1,3 , który oblepi auto spoilerami i da sobie napis 2.0
16V , to jak go ktoś wych**a na światłach to przynosi wstyd modelom GSI (a jak
wyżej pisal Grey, taki GSi SERYJNIE ma 7s do setki).
Ale kolega od seicento sdecydowanie przesadza, bo miałem ostatnio przyjemnosc
stać na światłach z jakimś seicento sporting dociazonym na maxa spoilerkami i
wielką naklejka Abarth, i z przykroscia musze stwierdzić ze mój 12letni,
sypiący sie kadecik z 70kucykami(z których połowa dawno zdechła) z 200tys.km
przebiegu i nawet zderzakami w kolorze plastiku:) zostawił tego UMCA UMCA
sportinga za sobą juz po paru metrach.
Uważam ze jakaś mała lotka podnoszaca tylko optycznie tył auta jest całkiem na
miejscu i wygląda fajnie. Wieśniactwem jest tylko przesadne oblepianie auta
plastikiem i nalepkami z oznaczeniami silnika, którego nawet połowy mocy sie
nie ma.
Niestety wiekszosc Polaków nie widzi ze pewne rzeczy nie pasują do małego
fiata , czy nawet czegoś lepszego , ale w 5cio drzwiowej wersji dla emerytów.
PS: z tuningiem wewnętrzym tez niektórzy przesadzają, wójek mechanik raz
widział Poloneza z 3litrowym silnikiem od Cossworta, spawy pourywane:) )
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,4342844,4342844,99_aut_po_tuningu_w_polsce_to_.html


Temat: 99 % aut po tuningu w polsce to...
Jesli faktycznie ma na myśli kadetta D, to ich nie robią od 1987r, co daje mu
sporo więcej latek niz 12,kiedy to sknczyli produkcje serii E w 1991. W "D" jak
sie nie myle to były 1,6 na gaźniku które miały koło 70km .Nie wiem jakie w tej
starej serii były najmocniejsze silniki.
Nie ma co dyskutowac o tym konkretnym przypadku, bo tak samo zdarzają sie
odpicowane po wiejsku stare Kadetty jak i nowiutkie Seicento 1.1 Sporting (niby
nawet "abarth") którego ja wyprzedziłem moim poczciwym 1,6 (aha, jedyny tuning
jaki ja mam to instalacja LPG :)))
Posty wniosek:mierz siły na zamiary, tez pewnie dorobiłbym mojemu troche
bajerów,(bo kto by nie chciał ładnej,nowoczesnie wyglądającej bryczki) ale mam
akurat 5-dzwiowy i wiem ze pewnych rzeczy sie nie robi :)
Oby inni tez zrozumieli,
aha jestem z tych tak zwanych "kierowców zwiekszonego ryzyka",tzn prawko od 2
lat:) )

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,4342844,4342844,99_aut_po_tuningu_w_polsce_to_.html


Temat: Napisy na oponach
Ludzie czy wy macie jakies emocjonalne problemy? Traumatyczne przeżycia z
dzieciństwa powodują u was taki wstręt do malowania napisów na oponach? Czy
może ktoś kiedyś powiedział wam, że białe napisy na oponach to buractwo i
głupio wam się przyznać, że nie wiecie dlaczego. Naprawdę nie ma się czego bać
jeżeli malowanie dotyczy odpowiedniego samochodu, odpowiedniego ogumienia i
wyglądu felg. Oczywiście śmiesznie wyglądać może zielony fiat 125p z
niklowanymi deklami na stalowych felgach i białymi bądź żółtymi
napisami "STOMIL". Inaczej jednak wyglądać będzie czarny ford mustang z 77 roku
z białymi napisami na oponach. Sympatycznie nawet (od biedy) będzie wyglądało
żółte Seicento Sporting czy Abarth z białymi napisami Pirelli.
Kwestia gustu, a o gustach się nie...
Także, dobrze dobrany lakier samochodu, odpowiedniej marki opony (oczywiście
szerokie i niskoprofilowe)i wszystko jest OK.
Pozdrawiam Burak
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,352,8001971,8001971,Napisy_na_oponach.html


Temat: SPOJLERY DO SC - poszukuje
Jak w temacie - seicento sporting - kupie spojlery (ale nie carzone, ms
design,abarth itd. - bo sa one cholernie drogie!)
Wiecie cos ??

Źródło: topranking.pl/1607/spojlery,do,sc,poszukuje.php


Temat: SPOJLERY DO SC - poszukuje
Przyslij maila do wyslemy oferte   tweet@polbox.com

Jak w temacie - seicento sporting - kupie spojlery (ale nie carzone, ms
design,abarth itd. - bo sa one cholernie drogie!)
Wiecie cos ??



Źródło: topranking.pl/1607/spojlery,do,sc,poszukuje.php


Temat: SC sporting - SC Abarth : jaka roznica?


Czym rozni sie Seicento Sporting od SC Sporting w wersji Abarth? To co
widac
to inne siedzenia, troche stylizacji. Ale to jest malo wazne. Zastanawiam
sie czy zmienili cos w zawieszeniu, albo w silniku.


Tylko wyglad


Źródło: topranking.pl/1616/sc,sporting,sc,abarth,jaka,roznica.php


Temat: Seicento za 58 600 PLN - prosba o rade.
Powiedz koledze zeby najpierw sie udal do wlasciwego psychiatry i niech nie
zaluje pieniedzy i tak go taniej wyjdzie. A swoja droga to ten post to
niezla podpucha.
Andrzej napisał(a) w wiadomości: <85fcbf$9f@sunsite.icm.edu.pl...

Znajomy ogladal w salonie FIATa rozne modele Seicenta i dealer
powiedzial mu ze najbardziej bogata wersja wyposazenia kosztuje
najdrozej (58 600) ale zapewnia poziom bezpieczenstwa porownywalny z
Megane czy Focusem (te modele tez sa w tej cenie). To samo dotyczy sie
rowniez komfortu jazdy. Kolega sie napalil na ten samochod tym bardziej
ze akurat jest do nabycia, ja sie jednak zastanawiam czy mu tego nie
odradzic. Za te pieniadze mozna miec w koncu bardzo dobrze wyposazona
Megane Focusa albo podstawowa Lagune czy Vectre? A co wy na to? Moze
jednak brac FIATa? Tym bardziej ze za ta cene oferuje on (wersja
sporting - suite jest nieco tanszy) - podaje za dealerem - system
przeciwpozarowy, FPS kierownica typu EAS (cokolwiek mialoby to znaczyc),
przednie pasy bezpieczeństwa z napinaczami, wycieraczka szyby tylnej ze
spryskiwaczem, ABS, klimatyzacja, elektryczny podnośnik szyb przednich,
szyby atermiczne, przystosowanie do montażu radia, felgi aluminiowe,
wspomaganie elektryczne kierownicy, klucz elektroniczny Fiat CODE ,
opony poszerzone/ extraserie, szyby boczne odchylane, siedzenie tylne
dzielone, lakier metalizowany, tapicerka ze skóry, autoalarm, specjalna
skrzynia biegów (montowana razem z zestawem Linia Abarth), elektryczna
blokada drzwi, bezwładnościowe tylne pasy bezpieczeństwa, autoradio,
dach otwierany elektrycznie "dlugi",  koła ze stopu, poduszka powietrzna
kierowcy, poduszka powietrzna pasażera, autonomy, zestaw ''Linia
Abarth'' , przystosowanie do telefonu.
Co radzicie?



Źródło: topranking.pl/1617/seicento,za,58,600,pln,prosba,o,rade.php


Copyright (c) 2009 Trendy mody - Modne torebki damskie, włoskie, francuskie ... | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.