sekrety kobiecego ciała

Trendy mody - Modne torebki damskie, włoskie, francuskie ...

Temat: DO FACETÓW pytanko
caly teks brzmi niemal, jak poezja, hehe.... milo co takiego poczytac ;)

Gość portalu: bartek napisał(a):

> Doskonaly watek.
> Temat jest bardzo rozlegly i bedzie trudno go wyczerpac niemniej jednak
> sprobuje. Moze zaczne od tego czego nie lubie u kobiet. Nie lubie kiedy
> kobieta nosi swoja spodnice jak sztandar rewolucjyny ktory ma pobudzac inne
> kobiety do walki o uznanie kobiecosci.My faceci patrzymy na was jak na
> uosobienie piekna,delikatnosci,gracji,ciepla,intymnosci.
> Kiedy ma sie taki idealny obraz kobiety w glowie i nagle soptyka sie obiekt
> ktory jakby na zlosc reprezentuje cos zupelnie odwrotnego chce sie po prostu
> wyc.Niedawno sopotkalem kobiete ktora miala chyba po siedemdziesiatce i
> uwierzcie mi umowil bym sie z nia na randke.
> W czym jest sekret? Mysle ze trzeba rozpatrywac sprawe ze tak powiem od
srodka.
> (nie mam tu na mysli srodka do ktorego sie wchodzi przez te jedna slotka
> dziuke)My lubimy ogladac a wiec zrobcie tak zeby bylo na co popatrzec.
> Jestem wybrancem losu bo moja kobieta zawsze jest zadbana.
> Moim zdaniem kobieta zadbana bierze codziennie prysznic-najlepiej rano i
> wieczorem.Taka kobiet ma czyste uporzadkowane wlosy ,jej cialo pachnie
[...........]
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,8829686,8829686,DO_FACETOW_pytanko.html



Temat: Progressteron- Katowice
Progressteron- Katowice
Witam serdecznie!

Zapraszam wszystkie milosniczki tanca brzuszka na kolejny
Ogolnopolski Festiwal dla Kobiet Progressteron w Katowicach.
Szczerze Wam go polecam- nie wiem jak bylo w zeszlym roku, ale
wczesniej prowadzilam w jego ramach warsztaty i atmosfera byla
wspaniala! Cieplo, kobieco, przyjaznie!

WSZYSTKIM WAM POLECAM UDZIAL W ORGANIZOWANYCH PODCZAS NIEGO
WARSZTATACH!

W tym roku jest wyjatkowo duzo zajec zwiazanych z tancem
orientalnym. Macie wiec w czym wybierac

Ze swej strony zapraszam na nastepujace warsztaty odbywajace sie w
niedziele 6 KWIETNIA - Katowice, II LO im. Marii Konopnickiej, ul.
Głowackiego 6:

- "Kobieta-Wąż - poznaj sekret wężowych ruchow w tańcu brzucha"-
godz. 16:00-17:30
- "Shimmy w tańcu brzucha - wprawiając ciało w drżenie obudź swą
kobiecą moc" - godz. 17:45-19:15

Informacje, rezerwacje - www.dojrzewalnia.pl

Gdybyscie mialy jakiekolwiek pytania-piszcie smialo-
suraiya_bellydance@interia.eu

Jesli zatem macie ochote to zapraszam serdecznie!!!!

Tylko proponuje sie pospieszyc bo zostaly juz pojedyncze wolne
miejsca.

Pozdrawiam!
Suraiya


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,29390,77177499,77177499,Progressteron_Katowice.html


Temat: Nie rozumiem.
ja w ogole nie rozumiem tych czolobitnych zachwytow na Almodovarem jako takim.
Lubie jego wczesne filmy, powiedzmy do Drzacego ciala wlacznie (i z wylaczeniem
Kwiatu mojego sekretu, przez ktory pomimo 4 podejsc nie udalo mi sie
przebrnac). Czyli obrazy z czasow kiedy jego krecenie filmow bylo tylko i
wylacznie bezpretensjonalna zabawa, a nie udowadnianiem swiatu, jakim to on
jest znawca sekretow kobiecej duszy. Pozniejsze filmy podobaja mi sie
estetycznie, bo ma oko do swietnego komponowania kadrow, ale naleze do
mniejszosci, po ktorej domniemana warstwa emocjonalna splywa jak, za
przeproszeniem, po kaczce.
na Volver pewnie pojde, chociaz tym razem poza ta cala rozdmuchana
kobiecoduszną otoczka wyzwaniem jest glowna rola Penelope Cruz, za ktora nigdy
nie przepadalem a od czasow mojej Vuelta d'Espańa szczerze jej nienawidze, bo
jest tam bardziej wszechobecna w mediach niz Joanna Brodzik w Polsce w czasach
najwiekszej popularnosci. a co za duzo to bardzo niezdrowo :/
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,28749,49539149,49539149,Nie_rozumiem_.html


Temat: Wstyd ciała...
A wiesz Jatzek? Masz rację. Mam ciało całkiem ok, szczupła, zgrabna, ale...
zawsze znajdę coś co mi spędzi sen z powiek, coś co sprawi, że nie będę chciala
pokazac danej czesci ciala. Męża czasem moje paranoje po prostu przerastaja.
Zaczynają drażnic, bo ile mozna zapewniac, ze jest ok kiedy ja i tak swoje. Nie
wiem skad w kobietach to ciagle pragnienie doskonalosci, ciagle pragnienie bycia
"doskonala", to faktycznie wpedza w kompleksy, frustruje. Bo co z tego, ze nie
mam plaskiego brzucha? Jest milutki taki jaki jest i to do niego maz chce sie
przytulac, a inni tego i tak nie widza, bo problem solidnie przerysowuję.
Kobiece magazyny kreuja mode, wzorce i mimo, ze jestem daleka od tego, by
wcielac je w zycie, to gdzies we mnie, moze podswiadomie te wytyczne "piekna"
siedzą i gdy ich nie spelniam w 100% zaczynam sie zloscic na siebie, na swoje
cialo. A sekret powodzenia lezy w pokochaniu ciala takiego jakie mamy,
zaakceptowania go. Gdy ja je pokocham i z wdziekiem bede nosic to i inni zauwaza
to piekno.
Niby to wiem... I co? Nic. Nadal staje przed lustrem i sie zloszcze, ze to czy
tamto nie jest takie czy siaki.
Kobiety bywaja pochrzanione;)

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15128,28008115,28008115,Wstyd_ciala_.html


Temat: alex na zachodzie też się z ciebie śmieją!!!!!
alex na zachodzie też się z ciebie śmieją!!!!!
"Transgresja granic: ku transformatywnej hermeneutyce kwantowej grawitacji"

serwisy.gazeta.pl/kultura/1,34169,2154362.html
Badaczka feministyczna Luce Irigaray wpadła natomiast na trop wstydliwych
sekretów współczesnej fizyki - jeśli fizycy zajmowali się dotąd mechaniką
ciała stałego w większym stopniu niż mechaniką cieczy, to z pobudek
seksistowskich. Mechanika cieczy jest bowiem dziedziną kobiecą, podczas gdy
mechanika ciała stałego to sprawa typowo męska - jak wiadomo, kobiece narządy
płciowe wydzielają czasem płyny, męskie zaś wystają i sztywnieją.


bla,bla w stylu alexa...nieprawdaż??


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,52,13819429,13819429,alex_na_zachodzie_tez_sie_z_ciebie_smieja_.html


Temat: O zbyt pięknym mężczyźnie :)))
O zbyt pięknym mężczyźnie :)))
Posąg z marmuru

Którego to mistrza ręka uczyniła,
żeś jest niczym posąg greckiego rzeźbiarza?
Jaka czarodziejka tak cię obdarzyła
urodą niezwykłą, co się rzadko zdarza?

Przyczajona w mroku czasem obserwuję
kobiece spojrzenia pełne lubieżności.
Ich cień tak jak zjawa za tobą się snuje
-może pragnie zgłębić sekrety nagości,

która niedostępna zdaje się i chłodna?
Jak bezcenny marmur -postać twa zachwyca!
Czym częściej cię widzę -bardziej jestem głodna;
wzrokiem cię oplatam niczym ośmiornica...

Jedna myśl niesforna mąci moją głowę
-chyba żartem losu to wszystko się stało,
bo w piersiach masz serce równie marmurowe
i kamienna dusza ożywia twe ciało!

P.S. Wprawdzie od pięciu lat człowieka na oczy nie widziałam,
ale kilka dni temu naskrobałam to ku jego pamięci :)
(Przeglądałam stare fotki i... ach, te wspomnienia...)


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,343,5571198,5571198,O_zbyt_pieknym_mezczyznie_.html


Temat: pl.misc.uroda

TO NIE JEST GLOSOWANIE !!! NIE GLOSOWAC !!
To jest pierwszy z majowej serii list, slany rownoczesnie do
pl.news.nowe-grupy oraz c@usenet.pl.

Ponizsze CFV bylo dyskutowane i zgodnie z FAQ wyslane na adres
c@usenet.pl dosc dawno temu (chetnym udziele dokladniejszych
informacji - prosze o prywatny list). Wobec totalnego bezglosu kolegi
Tomka Surmacza oraz wobec braku innych sposobow "nacisku" bedzie ono
sukcesywnie slane na grupe p.n.n-g oraz na adres cfv@, na razie co trzy
dni, pozniej codziennie - az do skutku, czyli do jakiejkolwiek
wiadomosci wyjasniajacej, ktora przyjdzie do mnie w prywatnym liscie od
kolegi TS. Za niedogodnosci przepraszam. Reklamacje prosze kierowac do
tsurm@ict.pwr.wroc.pl

-----------------CFV--------------------------------
Nazwa grupy: pl.misc.uroda

Krotki opis: Sekrety piekna dla wszystkich.

Moderowana: NIE

Opis: Grupa poswiecona rozmowom na tematy dotyczace upiekszania
ludzkiego ciala - niwelowania niedoskonalosci natury, dodawania tam,
gdzie czegos brakuje, odejmowania tam, gdzie czegos jest zbyt duzo.
Rozmowy o roznego rodzaju meskich i damskich kosmetykach: przyborach do
makijazu, specyfikach do pielegnacji wlosow, skory, opozniajacych efekty
starzenia, wszelkich perfumach, zelach, mleczkach, kremach, poza tym o
narzedziach do manicure i innych zabiegow. Oprocz tego - dyskusje o
tatuazach, kolczykach (w roznych miejscach), powiekszaniu biustow,
operacjach plastycznych. Rowniez: o alergii na kosmetyki i dlaczego ona
wystepuje, kosmetyki a ekologia, filozoficzne aspekty uzywania placenty
i kolagenu, dyskusje ideologiczne dotyczace typow urody, wplywu braku
lub posiadania urody na zycie czlowieka, uroda a sposob na zycie, uroda
i zmieniajace sie wzorce tejze w ujeciu historycznym, uroda
kobieca/uroda meska  - stereotypy, geny itd... Jednym slowem - wszystko,
co sluzy urodzie. Zabronione rozmowy niezwiazane z tematyka. Podgrupy
nieplanowane, grupa niesprzezona z zadna lista. Inicjatorem powstania
grupy jest Darek Rodowski (d@cosmeticdatabase.to).

Autor propozycji: msnie@medianet.pl (Maciek Sniezek)

Ogloszenie:
pl.news.nowe-grupy
pl.announce.newgroups
pl.listserv.polip
pl.sci.chemia

Czas trwania: Dwa tygodnie
-----------------CFV-KONIEC-------------------------

Pozdrawiam,


Źródło: topranking.pl/1730/pl,misc,uroda.php


Copyright (c) 2009 Trendy mody - Modne torebki damskie, włoskie, francuskie ... | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.