serwis odkurzaczy Samsung

Trendy mody - Modne torebki damskie, włoskie, francuskie ...

Temat: Duzy kłopot -50 cali w góre !!!?
Wielkie dzieki za odpowiedz!!!!

Plazme mam ( Pionek 507 XD) i projak tez ( JVC)!!!!!

13 tys to tak na wstepie - ale widze ze za bardzo nie poszaleje !!!
Gdzies głeboko w sobie walcze z porownaniem 2 TV Pionka 6090h i Panasa 65v10e - Panas zabija cena a Pionier odchodzi w niepamiec - Sony jest na rynku od 2006 r.( troche sie boje - czy mi sie jakis powystawowiec nie trafi) - Samsung - jakos nie czuje tej marki w w/w zestawieniu( producent odkurzaczy?). Philips - kompletny brak przekonania i zaufania - mailem kiedys 2 tv tej marki oba padły (jakos ta marka kojazy mi sie z maszynkami do golenia)

Panas vs Pionek - wiem wiem tylko Pionek ale czy napewno???? a jak z 13 tys zrobie max 20 tys - zmieni sie cos ??? ZAKRECIŁEM SIE TYM WSZYSTKIM TAK MOCNO ZE JUZ NIE WIEM CO TU KUPIC..... HEHEHEHE

pozdro
Max5810

a Toska 55SV685DG- czy to prawda ze bardzo mocno zamieszala na rynku( oczywiscie pozytwywnie) i czy serwis tej firmy jest najgorszy na swiecie ????
Źródło: hdtvpolska.org/index.php?showtopic=18885



Temat: Acery Aspire 5740G i 7740G
@YabaYaba: Wygląd jak dla mnie średni, lepszy niż samsunga r780 ale ge700 bardziej mi się z wyglądu podoba. Irytuje palcująca ramka matrycy i klapa, co jest niestety teraz standardem... Ale ogólnie wygląd laptopa na plus.

@Ringo: Do otworów wentylacyjnych przykładasz rurę od odkurzacza, chwila i chłodzenie czyste, wypróbowane na lenovo n100 i efekt o niebo lepszy od ręcznego czyszczenia chłodzenia A jeśli się boisz tak radykalnego rozwiązania to najlepiej oddać do serwisu.
Źródło: nhl.pl/index.php?showtopic=26685


Temat: Czy moj laptop sie przegrzewa?
zapomnialem dodac ze odkurzalem go wczoraj, przylozenie rury odkurzacza do otworow wentylacyjnych nic nie dalo niestety...
grzeje sie nadal z taka sama szybkoscia, laptop ma nie caly rok a juz od 3 miesiecy lezy nieuzywany bo panowie z serwisu samsunga strasza mnie kosztami jezeli laptop jest tylko zabrudzony a nie uszkodzony...
martwi mnie ta samoistna zmiana rozdzielczosci i glebi koloru...
Źródło: nhl.pl/index.php?showtopic=27187


Temat: Telewizory LCD

Zasadniczo to mam tak,że póki coś działa i się nie rozpadnie to niech sobie jest ;) Rzecz nie dotyczy ubrań i dotaków, poza tym marzy mi się mikser Kitchen Aid w ramach ekscesów ;) Gadżety są domeną facetów.


I tu sie z kolezanka Nova zgodze;)
Jezeli kupuje jakis sprzet, czy to jest mp3 (Samsunga) czy blender (Braun), zelazko (Tefal), rower itp. to po prostu uzywam, uzywam......i uzywam, az zuzyje albo "sie" popsuje.
Nie kupuje przykladowo kolejnej pralki, tylko dlatego, ze jest trendy (srebrna, z 37ma programami i jeszcze sama sie wlaczy za 3 dni o 5pm;)) Zwlaszcza, ze mam juz cos, co w zupelnosci odpowiada moim potrzebom. Jakos nie podnieca mnie najnowsza technologia anty-alergic fluoroscencyjnego odkurzacza i mozliwosc przesylania plikow w formacie, o ktorym nawet nie slyszalam w najnowszym ipodzie czy inne cuda techniki. Sie obywam (co nie znaczy, ze piore we Frani czy prasuje tylkiem;)

No ale ten 32calowy LCD to wiaaaadomo, pomysl Mojego Faceta i nie ma dyskusji "czy?" tylko "ktory?"

I tu taka refleksja...jak to jest, Nova, ze Faceci ZAWSZE maja drozsze zabawki/hobby/gadzety ???

ZIELAJ: owa gwarancja obejmuje konkretny serwis (cos jak w VisionExpress dla okularow), wiec przy takiej cenie za sprzet warto wydac te 100 eu wiecej.

I w temacie watku: na 75% bierzemy czarnego Samsunga LE32R72B.
Dziekuje za porady.
Pzdr.
Wiedzma


Źródło: forum.wiaralecha.pl/index.php?showtopic=4602


Temat: odkurzacz - pomocy! :)

Philips lub Samsung, Hoover... parę by się jeszcze znalazło.
Co do samsunga ... mam sporo ich sprzętu ale odkurzacza bym nie kupił ... z agd kiedyś zmieniałem dysze w gazówce ... do amiki 10 pln ...do samsunga 200 pln :lol2: to takie nawiązanie do serwisu pogwarancyjnego :E
Ten post był edytowany przez syzyf dnia: 09 Kwiecień 2010 - 15:20
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=578799


Temat: Pentax K10D
Witam wszystkich!

Jestem nowy na forum. W niedlugim czasie planuje zakup mojej pierwszej lustrzanki cyfrowej... Aparatu chce uzywac glownie do krajobrazow, czasem tez jakies portretowki czy makro.
Po dlugich namyslach doszedlem do wniosku, ze Pentax K10D (nie Samsung, jakos mnie ta marka odpycha, chociaz wiem ze to ten sam aparat), to zdecydownie aparat dla mnie. Co za tym przemawia:
- wbudowany antyszejk i odkurzacz
- przystepna cena
- uszczelniona obudowa, do tego metalowy szkielet
- mozliwosc uzywania starych szkiel (ale nie wiem czy to znowu przypadkiem nie przereklamowane)

Dodam moze, ze przebywam aktualnie w Wielkiej Brytanii i tu tez planuje zakup, dlatego ceny podaje w funtach.

Zastanawiam sie nad dwoma konfiguracjami:
1) body + dwa kity pentaxa (18-55 i 50-200) + sigma 10-20
2) body + grip + kit 18-55 + sigma 10-20

Cena pierwszego zestawu to 649£ + 289£. Drugi kosztowalby 589£ + 289£.

Co innego,sensownego w tej cenie moglibyscie mi polecic? Nie chcialbym wydac wiecej niz 1000-1100£ (5000-5500PLN), oczywiscie cos tez musi zostac na jakies akcesorai (statyw, karty, filtry, plecak czy torba i nne tego typu bzdury).

Ktos wie moze jak to jest z polskim serwisem Pentaxa, bo rozne opinie slyszalem?

Z gory dziekuje za wszelka pomoc.
Źródło: fotoplaneta.pl/aparaty-cyfrowe/viewtopic.php?t=9024


Temat: Fotografia
Chodzi ci o ta sigmę 24-70mm ? Jeżeli tak, to nie ma żadnych problemów, ale zdjęcie muszę dopiero zrobić

Teoria też jest ważna, ale polecam programy interaktywne, które pokazują jak zmienia się zdjęcie wraz ze zmianą parametrów. Ja chociaż, mam już swoja wiedzę na temat fotografii ciągle się dokształcam, chodzę na warsztaty, próbuję różnych technik, itp

A jeżeli chodzi o kompakty, to nie zgadzam się ze stwierdzeniem że Olympus robi je najlepsze. Wiem na pewno, że nigdy bym nie kupiła tego typu aparatu z marki samsung, ogólnie jestem uprzedzona do tego koncernu. Mam odkurzacz ( który był w serwisie i po 3 tyg. jak wrócił z naprawy pękła rura ), dwie komórki ( na które na razie nie mogę nic powiedzieć) oraz nagrywarkę DVD/CD ( która źle się wysuwa z kieszeni ).

Widzę, że nasz temat o fotografii przyciągnął wielu forumowiczów, nie wiedziałam, że tylu z was interesuje się ta dziedziną Nie dziwie się, robienie zdjęć jest czymś niesamowitym, a jak to się jeszcze robi z pasja to za każdym razem przynosi to wielką satysfakcję.

Pozdrawiam FI
Źródło: 89.161.128.91/cavisiowo/viewtopic.php?t=1424


Temat: Asus czy Samsung?

Ani jedno ani drugie.

Samsung - słaba firma, produkują wszystko (pralki, lodówki, odkurzacze, DVD, CDAudio, Dyski i tak dalej można wymieniać) po prostu pewnego dnia stwierdzili "a może by tak laptopy?". Miałem parę Samów w ręce i nie zachwycały niczym szczególnym.

Asus - odradzam, maskara-luzy na klapie z matrycą, kwestia miesięcy jak się laptopa używa dziennie, mamy takich parę w firmie i już firma drugi raz u nas nie zawita. Po prostu szajs.

Co do rozdziałki to popieram kogoś tam wyzej, że teraz te rozdzielczości są śmieszne... rozdziałka pionowa x768 to była fajna ale 10 lat temu w erze monitorów CRT 15", panorama 16:9 w laptopie to też jakiś poroniony pomysł marketingu. Szukaj koniecznie laptopa z podwyższą rozdzielczością jeśli chcesz komfortowo pracować na pulpicie.

17" odradzam, wielkie to i nie poręczne, ni to laptop ni to desktop, lepiej już kupić jakiegoś normalnego kompa, wiem, wiem teraz jest moda na laptopy i stacjonarki są "Be" ;p

Gó*** miałeś wrekach nie laptopy samsunga , piszesz brednie .Przejdz się do jakiegoś sklepu i chociaż zobacz na żywo owe laptopy .
Sam nie dawno zastanawiałem się nad lapkiem . Wybrałem samsunga ... i się nie zawiodłem .Lapek dobzre wykonany z dobrych materiałów , solidnie wszystko spasowane .Nie ma luzów ,ani szpar . Sprzętowo także niczego sobie ,do mich zastosowań jak znalazł . NA bateri wytrzymuje 3.25min a to już coś .
Jak szukasz lapka do 2.500 tys to samsung r522 w najmocniejszej konfiguracji to dobry wybór . A jak chesz coś solidnego i z dobrym serwisem to szukaj u DELL ,LVENOVO i SONY .

Co do firmy Samsung to kolego JOTEL niestety ale SAMSUNG ma najlepsze matryce LCD na rynku które sa montowane w 70-80% TV LCD ( TV Sony Bravia mają matryce samsunga:) nie które modele) ,monitorach komp ,Laptopach . Zmartwiłem cię chyba tym faktem. Idąc dalej Samsung ma jedne z lepszych tv LCD ze średniej półki cenowej ,a i w najwyższej klasie cenowej ma dobre modele.

Asus to taki średniaczek ni to dobre ni to złe . Ale z lekkim plusikem w strone dobre :) .



Heh :)
Jeszcze jedno pytanie co do tego samsunga.
Jak u niego jest z klawiaturą?
Czytałem że jest strasznie niewygodna ?

:E klawiatura jest wygodna ,dobrze się pisze , klawisze płynnie "chodzą " nie wiem co masz na myśli pisząc "niewygodna "?

Najlepiej przejdz sie do jakiegoś MM itp sklepu i pomacaj laptopa .Myślę ze rozwiejesz dużo swoich wątpliwości :)

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=551667


Copyright (c) 2009 Trendy mody - Modne torebki damskie, włoskie, francuskie ... | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.